עיצוב אתרי מכירות (חנויות ווירטואליות)

 

רבים מכם בטח כבר שואלים מדוע עיצוב אתר מסחר אלקטרוני הוא עיצוב שונה מכל אתר אחר.
כולם צריכים להיות אטרקטיביים מסודרים וברורים, צריך להשתמש בצבעים הנכונים ועיצוב אתר שיעלה בקנה אחד עם רוח האתר וכן הלאה. האינסטינקטים שלך טובים. עם זאת מקרוב כמה אתרי מסחר אלקטרוני מצליחים לגלות את ההבדלים  באתר מסחר אלקטרוני מוצלח.

אתר מסחר אלקטרוני מוצלח צריך לעקוב עקרונות מכירה מסוימים:

1 - לתת למשתמש חוויה נעימה במהלך הקניות וגלישתו באתר .

2 - לוודא שאתה מספק מידע טוב מספיק על בעל האתר ולמה הם צריכים להיות בטוחים.

3-  חשוב שהאתר יהיה  קל לשימוש. אם לא, המבקר יעבור למתחרה  שלך .


עקרונות אלה אינם חדשים והאם מאוד חשובים. כולנו יודעים את היסודות הנ"ל מניסיוננו היום יומי של המסחר והקניונים  ,מרכזי קניות , בכל מקום קניות אחר  שמחכה לנו לפתוח את הארנקים. האתגר הגדול של מעצב אתרי אינטרנט היא איך לתרגם את שיטות השיווק המקובלות בעולם הווירטואלי של האינטרנט. אני בטוח ששמתם לב שברוב הסופרמרקטים הגדולים יש דוכן לחם שממוקם בקצה המרוחק של הבניין,  אך עדיין אפשר להריח לחם טרי בכניסה )לפעמים הם אפילו משתמשים בצינור אוויר מיוחדת לשאת את הריחות). זה לא נעשה  סתם אלה בכוונה. משווקים משתמשים בחוש הריח שלנו כדי למשוך אותנו דרך החנות שבה אנו נחשפים לכל מיני דברים אחרים טובים לא  פתות כמו שאנחנו הולכים לקבל את כיכר הלחם שלנו.


איך לצייר נתיב זה באתר האינטרנט שלך?  
הנתיב נועד להוביל את המבקר לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה  ... לבצע רכישה מקוונת. לא כמו בסופרמרקט , כי באתר שלנו אין ריח.  המרחק באתר האינטרנט שלך מנקודה אחת לשנייה היא די דומה, כך היציאה היא תמיד שם.

באתר אתה יכול לנסות לסדר את ה "מדף" בדרך שאתה חושב שצריך להיות ובצורה הטובה ביותר לחשוף את המבקר למוצרים הרבים שלכם, אבל תמיד יש סיכוי שהוא ימצא קיצור לדף אחר זה יכול להיות גם דרך האתר שלך.

כפי שניתן לראות, להוסיף את המוצרים שלך באתר האינטרנט הרבה יותר קל מלפתוח סופר מרקט , פונים לחברת בניית אתרים באינטרנט בכדי שתבנה לכם את האתר ואז שוכרים שטח אחסון דרך חברת  אחסון אתרים והחנות המקוונת  מוכנה. עם זאת, למכור את המוצרים שלך באינטרנט יכולה להיות קשה.

עיצוב ובניית חנות ווירטואלית  טובה תוביל את המבקרים שלך אל העמוד הנכון  קליק אחד או שניים לכל היותר. מתישהו מעצב אתרי אינטרנט ישתמש בטכניקות של אתרי מסחר אלקטרוני.
כל אחד ראה לפחות משפט מכירות אחד באתרי מסחר .והקישור היחיד של משפט  הוא מוביל לטופס ההזמנה.

זה מאפשר למעצב אתרים את היכולת להגזים והעיקרון קליק אחד ולהפוך אותו ליתרון. כל העובדות לגבי המוצר הוצגו בפני המשתמש היא דרך חכמה בעוד כל שורות יש לו אפשרות ללחוץ על טופס ההזמנה. אם הוא לא משוכנע עדיין תהיה לו האפשרות להמשיך לקרוא עוד עובדות ועדויות על המוצרים. תאמינו או לא, משפטי מכירות  אתרים אלה בעצם מוכרים.


"מה עם חנויות מקוונות?" חנויות מקוונות צריכים להתמודד עם יותר ממוצר אחד אז כמובן, מספר גדול יותר של מוצרים מגדילה את המורכבות של האתר. אתרי מסחר אלקטרוני מתוחכמים משתמשים במגוון של טכנולוגיות אישית במטרה לקבוע את הבחירה הטובה ביותר של מוצרים להציעו בפני המבקר. טכנולוגיות אישיות הם חלק הגדול של אתרי מסחר אלקטרוני מתקדמים. אולם נושא זה הוא מעבר להיקף של מאמר זה.. .לפקחות של הטכנולוגיה האישית באתר האינטרנט של מסחר אלקטרוני יש השפעה גדולה על עיצוב האתר.

הראשונים שהשתמשו בטכנולוגיה  זו כגון Amazon.com  שהחליט לדחוף ספרים של הלקוחות שלו בפני המבקרים  כי ביקור בשילוב עם הנתונים שאספו על כל המבקרים נהגו לחזות מה אדם מסתכל על ספר מסוים עשוי להתעניין גם בקריאה. היום המטרה היא לנסות לחזות מה להציע למשתמש בביקורו הראשון גם כן.

 

אם אתה עומד לפתוח אתר מסחר אלקטרוני או שכבר פתחת אחד, ודא שאתה מבין את עקרונות עיצוב אתרים עבור המכירה באינטרנט. שקול התייעצות .

 אנו ב Estudio עם צוות מעצבי אתרים שלנו נוכל לכוון אותך ולבנות לך את העתיד . בניית אתר אינטרנט (חנות וירטואלית)  מוצלח זה הדרך הכי חשובה להצלחת העסק שלך .
בהצלחה עם המכירות.